som ett barn på julafton!

Idag är det tisdag, om en ynka dag + några timmar så är älsklingen hemma!! Ja, jag har längtat något helt otroligt! Känns typ som han varit ute i krig i några år medan jag förgäves försöker hålla mig och våra 17 småkids vid liv! Nu är det ju inte riktigt så, utan han ligger på en varm playa och degar medan jag kämpar på här hemma i kylan. Är inte livet sådär härligt rättvist jämt?! :)
Åh kom hem älskling, jag har så mycket att berätta för dig, och jag saknar ihjäl efter att få ligga i din varma famn o mojsa! Dom här veckorna känns mer som år, och det är lång tid det. Kom hem så kan vi äta kinapuffar, båda sorterna och se på någon trevlig film, jag lovar att inte somna!<3
Nedräkningen har redan börjat för länge sen, och på fredag ska vi ses! Åh vad jag längtar! Ja, han kommer hem på onsdag, sen är det den där satans speldagen på hela torsdagen :( men jag ska försöka och hålla ut och överleva så gott det går till fredag kväll! Känner redan nu hur jag kommer lalla omkring hela dagen och vänta och räkna ner tills dagen är slut och du slutar jobbet, lite som ett barn på julafton som väntar på att Tomten ska komma efter 40 timmars väntan!

ps. jag älskar dig<3

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer