tacksam över mycket

Jag tänkte på det under dagen, att jag har väldigt mycket att vara tacksam över, och jag är rädd för att jag inte alltid visar det. Det gäller främst för människor runt omkring,att jag inte visar det tillräckligt hur mycket jag verkligen tycker om dom, eller hur glad jag är över att just den personen finns i mitt liv!
Jag vet även att jag visar min kärlek för medmänniskor på lite udda sätt. Istället för att ösa kärleken på ett snällt sätt, så blir det oftast genom hönsmammans synvinkel då jag vill göra allt för att skydda mina små kycklingar, vilket oftast blir genom arga kommentarer eller liknande saker. Vet egentligen inte varför, vill bara att dom som står mig nära ska må bra och vara skyddade från allt ont här i världen. Kanske en omöjlig uppgift, men det är försöken som är guld värda.

Jag är så tacksam över min älskade pojkvän, har märkt det under tiden han varit borta. Att även om han är några hundra mil ifrån, kan han ändå få mig att må som en prinsessa bara genom ett sött sms eller att jag tänker på honom. Det om något är riktig kärlek, och jag har aldrig varit så säker på det som jag är nu<3

Jag har världens bästa syster! Ja, vi kanske inte är världens bästa vänner 24/7 och visst händer det att våra pubbefasoner kommer tillbaka och vi skriker tills någon av oss ger sig (oftast jag eftersom jag är minst), men trots det så har vi aldrig varit såhär nära som vi är nu. Något som jag är fruktansvärt tacksam över är att jag vet att hon alltid finns där, och även om jag phuckar upp saker titt som tätt, så är hon där och puschar upp mig igen!

Jag har världens finaste prinsessa, och världens finaste och underbaraste vän! Jag är så glad och tacksam över vårt löfte vi gjorde en gång förr-förra sommaren, det var varmt, natten var ung och vi sa vårt löfte. Vilket har hållit sen dess, något som jag är väldigt tacksam över! En timme över en kopp te och jag är lycklig resten av veckan!<3

Jag är sjukt tacksam över att Aspudden-genen fortfarande är lika stark, om inte starkare! Vi gjorde ett löfte innan vi gick ut nian, att vi skulle hålla ihop. Visst har det gått lite upp och ner, men nu är vi supertajta och det går bara uppåt! Det finns inte bättre känsla än att veta att vad som än händer så vet jag att ni är där, och alla våra minnen gör detta till en vänskap som inte kommer försvinna! Liga 126 forever<3

Jag är superglad över HT, även om vi kanske inte ses varje dag så vet jag att ni finns där och vi har alltid exakt lika kul som vi hade under våra dagar på THG. Jag visste från ögonblicket då jag tog Ernst i handen för första gången, drog in Malin i samtalet, och fick Madde o Emly att sätta sig vid vårt bord, och vi diskuterade helgens planer, då visste jag att det var vänskap och kärlek<3








Tack för att ni finns i mitt liv, även om jag inte alltid visar det så är jag så sjukt tacksam över att ni finns där, när jag behöver er som mest, gråta ut, se en film, baka en kaka eller bara prata!  Jag älskar er<3

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer