THG!

Ska snart bege mig, ska iväg o träffa Madde! Vi ska tillbaka till vår gamla skola, jag måste hämta ut mina betyg! Vet fortfarande inte vad jag fick på Projekt 100p och i spanska! Iofs så sa Stefan att det såg väldigt ljust ut när jag stötte på honom i somras, men man vet aldrig med den karln! Så nu måste jag hämta dom, vet faktiskt inte varför det tagit nästan 6mån för mig att åka dit, men men bättre sent än aldrig ;)
Måste även komma ihåg att gå förbi min gamla thg-favvo, Monika! Har faktiskt saknat henne :) Hoppas hon har några trevliga böcker att ge till mig!

Därefter blir det jobb, måste se till att jobba på bra som satan så att han inte hittar en anledning till att inte vilja behålla mig, samt berätta att jag inte kommer kunna jobba i helgen. Det löser sig!

Kvällens planer: antingen myskväll hemma hos Ellen i hennes nya lägenhet här i närheten av mig :) eller så kan vi även vara hos mig! :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer