tisdag.

Har precis kommit hem från en låååång dag. Barnet jag tog hand om var sötaste trollungen på 1år. Så söt att jag i hela två minuter övervägde att sluta med p-pillrena, sen började skitungen grina och den tanken flyttades med säkerhet fram minst tio år! Så älskling och sötisar, ni kan pusta ut, här ska inga barn bli gjorda utan endast nöjessex! ;)

Är så hungrig att jag avlider, har fått i mig två äpplen på hela dagen. Kombinera det med att kuta efter ungar i över 8 timmar så blir det inte superkul. Resultatet blev att jag somnade samtidigt som jag ungen sov middag, så nu är jag pigg men aphungrig! Måste komma ihåg att ta med matlåda på nästa uppdrag.

Natti vill träna ikväll, och jag har gått med på det. Nu måste jag bara få min mor att betala och sen masa mig iväg till Hornstull. Natti föreslog en kaka på 7eleven efteråt som en liten belöning. Jag som hade planerat en hemmakväll med en stor påse röda kinapuffar. Får se vart kvällen slutar :)

ps. två kommande texter kommer innehålla ett hett tips till par, och en liten mysig höstlista!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer