torsdag kväll

Ska söka lite jobb nu tänkte jag, måste uppdatera min cv o sen skicka ut till en massa trevliga o intressenta företag. Måste finna lite fler jobb ifall nu mitt nuvarande skiter sig. Fan, hatar att ha den här magknipen över arbeten, pengar o alla sånna vuxengrejer! Jag är mycket bättre på att vara ett bekymmersfritt barn :)


Resterande timmarna av min lediga dag ska jag spendera genom att ligga på soffan, dvd "Humor från tv4" på i bakgrunden samtidigt som jag bläddrar igenom Leilas "A piece of cake" :) avgudar den kvinnan, allt hon rör vid blir till underbara bakverk o fantastiska kreationer! Måste finna lite inspiration inför morgondagens myskväll hos Lillasyster. Tänkte baka något riktigt gott o trevligt till mina sötnosar :) just nu lutar det åt en fin morotskaka med mycket glasyr på, men man vet aldrig vad för gott det blir! :)



puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer