Trevlig eftermiddag

Har nu pulsat runt i stan i flera timmar, nästintill frysit ihjäl men dock haft väldigt trevligt. Vi hann med ganska många butiker och jag fick bland annat ta med henne till Pom Pom Parlour inte mindre än två gr! Synd att det var så mycket slask och människor ute, dom var i vägen när vi gick omkring. Jag stötte på en gammal klasskompis, Pamela, som jag inte sett på flera år, jesus säger jag bara. Vi stod o prata i över 10min, asgarva åt gamla minnen och gick igenom det senaste. Varför har jag ingen aning! Men det bästa var när hon berättade att hon sett Natti aspackad för ett tag sen, utklädd! Och jag garvade och sa att jag satt bredvid, då var det inte lika spännande längre!
Meningen var att vi skulle på Chokladkoppen, men halva Stockholm tänkte som oss, så det blev Kaffekoppen istället. Så mysigt och trevligt ställe, och med samma meny som dess granne! Jag hoppas inte grannarna blev allt för generade över våra högljudda diskussioner om sex, som slutade med att vi gick tillbaka till Pom Pom och införskaffade en bok åt Mikis!
Tack för en jätterolig dag stumpan :) det får vi göra om snart igen!





puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Michaela

Caro hjärtat, tack för en underbar eftermiddag Det var as häftigt att träffa Katerina Janouch! Jag visst faktist inte vem hon var, men du vet jag det :) Juste du får du min blogg adress men som sagt jag har inte alls skrivit mkt ;P vi ses snart igen gumman (längtar!) <3<3<3

caro

Hej hej! Tack själv! Det får vi göra om snart :)



puss puss