uppdrag bokkaos.

Sådärja, nu har jag under de senaste timmarna rensat o städat klart blandmina böcker. För er som varit hemma hos mig eller känner mig, så vet ni hur mycket böcker jag har. Och för er som inte vet det, jag har några hundra som jag pressat ihop i tre små billybokhyllor, så det såg ut som en jäkla loppis i mitt rum.
Utöver det så var jag på Bokmässan i Göteborg nu i september, och då blev det runt 50 böcker till som skulle pressas in i mitt rum. Till skillnad från förra året då det också blev runt 50 böcker, så köpte jag mest pocket. Men i år blev det i prinnci bara tunga romaner och stora sexlexicon! Väldigt tungt, men otroligt fina böcker :)

Men nu har jag rensat, flyttat, och ställt allt i ordning. Man kan se mitt golv och det går faktiskt att vara i mitt rum numera. Alla böcker som inte fick plats har jag lagt ute i hallen där vår nya bokhylla står. Som nu är fylld till hälften...



Så såg det ut innan i min väldigt färgglada bokhylla...



+ alla böcker som låg omkring på golvet i små vingliga högar!

ps. bild på hur det ser ut nu kommer om ett tag. Jag har fortfarande min kamera hos Ernst :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer