veckans to-do 47

Första gången på länge som jag lyckas pricka in veckolistan på veckans första dag, känns bra! Sen att jag inte har sådär överdrivet mycket att göra, känns helt okej. Tänkte ta och umgås mycket med mormor på lediga stunder :)

[ X ] Bakdag med mormor och syster - kroppkakor och bullar :)
[ ] Till Tyresö och syster, söka jobb, simma och middag
[ ] Baka morotskaka
[ ] Älsklingen kommer hem!!<3
[ ] Hemligt uppdrag med Lillasyster...
[ ] Första uppdraget på nya jobbet!
[ ] Älsklingen har speldag :(
[ ] Owe kommer hem till Sverige
[ ] Träffa älsklingen! <3
[ ] Läsa ut "Låt den rätte komma in"
[ ] Börja med non-spending.
[ ] Umgås mycket med mormor :)
[ X ] Lämna in mina uppgifter på Sandys
[ ] Dagligen söka jobb på ams
[ ] Söka jobb lite här och där!
[ ] Utöka morgonpromenaderna till 45min
[ ] Gå på gym med min mor
[ ] Göra en superrolig men dock hemlig grej på torsdag!!! :D

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Naddi

Joo,men jag har upptäckt att han inte är så konstig trots allt :O