walk of shame...

Är bland det värsta jag vet, man vaknar upp hemma hos en kompis, gårdagens smink över hela ansiktet, håret åt helvete och man är stel o illaluktanden som satan. + att efter gårdagen hade jag även fejkblod över hela halsen som runnit ner i hela urringningen och över händerna. Sannas kommentar 07.15 imorrse: "Det ser ut som om någon spytt på dig!" Så på en fräschskala från 1-10 var jag en 17! Usch usch, varför ska man må som ett jävla as, när man hade så kul kvällen innan?! Det är så vidrigt o förnedrande att ta på sig gårdagens partykläder o kombinera det med ett trasigt o mumifierat ansikte o sen ge sig ut i verkligheten igen. Vingla fram på klackar o bära på gårdagens fynd, som igår blev en affish med Pierce Brosnan på :)

Nu ska jag ta en låååång dusch, ta bort alla tecken på att jag någonsin festat o sen dricka en stor kopp blåbärste. Måste även äta något, håller på att dö av hunger! Resten av denna vackra o krispiga söndag ska jag spendera med min Prinsessa, ta en lång promenad på söder med en latte i handen, underbart :)

ps. en mer djupgående beskrivning om gårdagen kommer senare... ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer