angående provjobbet!

Igår var jag som jag tidigare nämnt o provjobbade. Jag började 10.00 o höll på resten av dagen! Min största syssla var att hacka grönsaker! Vet inte hur många kilo grönsaker jag hackade fint fint igår, men det var väldigt roligt iaf. Jag fick även stå i kassan! Var så nervös att jag typ stammade, o mina första kunder bestod av fem engelsmän som inte visste riktigt vad dom skulle ha! O jag kunde ju inte ens menyn, men det gick bra iaf. Resterande tiden stod jag i köket, hackade grönsaker o kirrade dressingar!
Det skulle vara en till som skulle provjobba, o sen skulle hon bestämma sig! Hon ska ringa på söndag o berätta om jag får jobbet, så jag håller tummarna! Dom som arbetade där var jättesnälla o alla hjälpte mig så mycket dom kunde.
Får jag det, så blir jag skitglad och kommer gama goda saker hela dagarna!
Får jag det inte, så fick dom en jäkla massa arbete gratis o jag fick en macka med laxröra som betalning. Så det var ju inte helt förgäves som jag slet som ett djur iaf:)

Så nu är det bara vänta o se, jag fortsätter söka jobb som vanligt, o så får vi se!

ps. jag tror fortfarande inte på den där "krisen"!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer