Arbetsintervju snart!!

Jag vet inte ens varför jag är nervös, jag har varit på flera arbetsintervjuer, och jag har fått vartenda jobb hitills! Men nu, är jag toknervös o vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Vad har man på sig för kläder, smink, smycken,skor. Allt är bara helt blankt i mitt lilla huvud. + att jag målade naglarna för ett tag sen, det kanske inte är det smartaste med tanke på att jag förmodligen ska stå i köket. Men det säger dom väll till om? Eller inte vet jag, jag vet ingenting. Jag har inte arbetat på 1 vecka, och min hjärna är som fylld med potatismos!
Jag kör nog på en klassisk o lite halvbeige stil, jeans o svart cardigan, vita monkies o utsläppt hår. Lite smink så att jag ser levande ut. Sen får det liksom gå som det går, jag får väll vinna dom med min charm?! Har alltid funkat hitills iaf ;)

Nu måste jag brygga kaffe, känns som jag ska somna närsomhelst, o jag kan ju inte komma till en intervju o gäspa! Jag hinner nog få i mig två koppar kaffe med kardemumma innan det är dags att gå.

Håll tummarna för mig!

puss puss//en lycklig men asnervös caro<3
0 kommentarer