arbetsintervju...

som börjar om mindre än en timme. Och här sitter jag med skitiga kläder, lilla-mytofs, blommigt förkläde o hjärtprickiga duntofflor. Samt med två sjukt snygga kladdkakor på gräddning i ugnen. Samtidigt som jag häller i mig kaffe med kardemummasmak, jag får inte gäspa! Var det något som förra chefen lärde mig så var det att man inte skulle gäspa öppet! Hahaha var det något som vi alla 11augustisar gjorde var det att gäspa högt o öppet! Hahaha, icke populärt!

Måste göra mig iordning nu, ska kirra håret, byta kläder, sminka mig o få för mig att jag ser någolunda representabel ut! Samt hålla kolla på kakorna, mina små godsaker ska inte brännas! Dom ska ju för fasen användas till firning av my honeycrunch<3 inget bränt för henne inte!

Lyssnar på Lykke Lis Dance Dance Dance och tänker på Jennie! Inbillar mig att vi inte alls är inne i en finaskris med vintertiden flåsandes i nacken. Att du egentligen är tio min med tuben ifrån mig och att Tillsammans bara är ett klick på blippan ifrån mig. Är det något jag har brist på just nu, så är det Jennie. Som Tabita säger om sex, "det är som ett input, får man det inte så känner man att det är något som saknas. Och när man får det så känner man, det var det, det var det som saknades"! hahaha! Jennie, du är mitt det!<3

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer