citerar sötparet!

Eftersom jag redan inlett dagen med att skryta om sötparet och berättat om hur mycket jag tycker om dom, så kan jag ju lika gärna fortsätta! Det som alltid är lika kul när man är hemma hos dom, är att jag alltid blir indragen i diskussionerna för att välja sida! Alltid lika roligt att få vara en del av dessa två :) men igår skötte dom en dialog helt på egen hand! (nästan)

S - Haha, titta han har ett hål i byxorna!
M - Haha du har hål mellan benen!
S - Men du har hål mellan skinkorna!
M - Men det har ju du med! 
S - (tyst)
M - Haha du har fler hål än jag!
C - Haha du är som en Sweizerost!! hahahah!!

älskar er sötparet, ni piggar upp min vardag och det finns inga jag hellre åker ut till förorten till för att ligga på en soffa, glo på en film och baka en paj hos! Älskar att umgås med er världens sötaste par<3 :)

ps. jag räknar stenhårt med att jag kommer vara er "Made of honour" ;) <3

puss puss// en lycklig caro<3
2 kommentarer
sanna!

Självklart är du vår made of honour!!!!!!!!<3

du är alltid välkommen hem till oss:D:D

VI ÄLSKAR ATT UM GÅS MED DEG OXÅ!!!!!!!!!!

love u! PUss!!!!!

caro

Hej älskling!

Haru kirrat datorn nu?! :D

tack tack, känner mig helt seriöst som en i familjen hos er!! :D



älskar er sötisar<3<3<3