dagens agenda:

Har nyss kommit hem från älsklingen, och nu har jag en massa saker som jag ska roa mig med under dagen. Eftersom jag är ett kontrollfreak, så måste jag göra en lista för att enkelt kunna bocka av allt i tur och ordning. Det blir mycket enklare att klara av saker om man strukturerar upp det man ska få gjort.

[ ] ringa och skrika på comviq!
X ] gratta adde på födelsedagen!
[ ] gratta trixie o sandra i efterskott 
[ ] göra klart jobbsakerna o hoppas att chefen inte märkt något
[ X ] skriva ett långt mail till min halva<3
[ X ] söka jobb ute på stan
[ X ] maila mitt gamla jobb
X] söka på ams
[ ] söka jobb med lillasyster
[ ] läsa ikapp mig i tidningar i flera timmar!
[ X ] adda gamla kollegor på facean!
[ ] ta en långpromenad
[ ] kanske träffa älsklingen ikväll<3

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer