en liten nackdel bland tusen fördelar!

Jag är inne i världens bästa relation just nu, med en människa som jag dyrkar o nästintill avgudar på alla sätt o vis. Även om vi är världens sötaste lilla par, o har det helt bäst, så måste det ju erkännas att även vi, och som alla par har sina små minusdelar! Så det är inte alltid en dans på rosor att vara i ett förhållande, även om det till 99.9% är phucking underbart, kommer det få men existerande stunder då det inte alltid känns tiptop!

Ett av dessa få ögonblick, utspelar sig nästan alltid på morgonen, gärna supertidigt innan solen gått upp o alla ligger o sover. Då har min älskade prins en väldigt dålig vana; väcka mig när han ska på toa! Detta är trots att jag senast igår bad honom att lägga sig ytterst i sängen, eftersom att jag vet att han alltid väcker mig!

Detta var vad som hände imorrse:
Älsklingen sätter sig upp, rör på sig så att jag vaknar - Jag måste på toa, men jag orkar inte, så jag tar o dricker ett glas vatten istället!
Jag är nyvaken, död o försöker ignorera när mannen börjar klättra/åla sig över mig för att komma till dörren. Väll framme börjar han fråga om han ska ta på sig kläder eller ej,eftersom min mor skulle kunna vara vaken, o han vill inte visa sig naken inför henne!
-Klockan är 6 på morgonen, hon är inte vaken, så det är bara att gå!
Nej nej, då ska mannen genast börja krångla på sig kläder o låter ännu mer!
--- Lite tid går och han är borta en stund---
Älsklingen kommer tillbaka in, tänder lampan o säger - Sover du älskling?! Fortsätter låta lampan vara tänd o tittar på mig! Innan han släcker o sen krånglar sig över mig igen! Han bäddar ner sig o jag börjar försöka somna om igen, när han plötsligt säger - Men stängde jag av vattnet? Jag tycker jag hör vatten som rinner, älskling hör du också vatten som rinner?!
Jag klampar ut i köket, stänger av en kran som redan är avstängd innan jag klampar tillbaka in till sängen där det tar ca 30min innan jag somnar om medan älsklingen redan halvsover!


Utöver dessa små stunder, så är det världens bästa pojkvän och jag älskar honom mest av allt<3



puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Ludde

hahahah, jag är väl för sööööt:D

caro

Hahhaha ja det är du! :D en av anledningarna till att jag älskar dig så mycket<3 :D (förutom när du väcker mig, då är du inte så supersöt ;))<3 hihihi