ett stort steg för oss<3

Nu har vi köpt vår första grej på vår måste-ha-lista! Det är en Gräddsufflör, som även kan användas till annat! Det blev en röd, supersnygg i metallic! Den kommer passa utmärkt till mina saker ur Chili-serien från OBH Nordica! Jag är helt förälskad i den! Älsklingen tycker den var jättefin och vi har redan invigt den. Kommer passa utmärkt på en hylla i köket i vår blivande lägenhet. Sen om mormor kommer över, kan man bara säga att jag börjat baka gräddbakelser på fritiden! Vattentätt!
Medan vi invigde vår bebis satte jag på Sebastien Telliers Divine för att komma lite i stämning! Hahaha! Ljuva sommarminnen som kom tillbaka!

Dagens roligaste var när jag o Natti var inne i butiken, o kom på att om jag köpte en egen, kunde hon låna Sannas. Vilket slutade med att vi köpte tre paket var + ett till att dela på, som vi andades upp på en bakgata vid Mosebacke! Hahaha, det är vad jag kallar spontant och roligt!
Bull, jag har saknat våra små spontana upptåg<3

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer