fika på café 60

Har haft en helt underbar dag tillsammans med Lillasyster, Emly o Malin! Först gick jag o Sanna till lite butiker här på Söder där jag delade ut mina cv´s. Efter det jagade vi en kaffekanna som nu är beställd. Vid ett var vi framme vid 60 där vi tillbringade några underbara timmar tillsammans med sötaste Emly o Malin!
Det blev en mycket god lunch, o ja, jag är lika beige som vanligt som alltid tar min klassiska foccacia med lax  o philadelphia!
Mycket skvaller, mycket skratt, grova ord och gamla minnen halvskreks över halva cafeet! Som grädde på moset blev det kokosbollar o sen några timmars shopping! En helt underbar dag med andra ord! Jag minns inte ens sist jag såg några från HT, o det var underbart att äntligen frå träffa er tjejer, har verkligen saknat er<3
För min del blev det faktiskt ingen shopping, medan tjejerna köpte lite sexiga underkläder + emlys söta Uggs!







Tack för en helt underbar dag tjejer, älskar er<3

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Anonym

tack så jätte mycket :)

gillar din blogg jag med .

kraam jessica

Anonym

tack själv älskade du <3

haha vilka fina bilder :p

malin

jag hade skit kul:)

mysigt!! <3