Finanskrisens fördelar!

Fick nyss ett litet mail av Twilfit, och till min stora glädje har finanskrisen äntligen nått underklädernas värld! I detta lilla mail stod det att numera är det 50% på en rad kända märken! Dock vet jag inte om det gäller endast för medlemmar, då är det ju iaf jag o Ellen som får ta del av detta underbara erbjudande! Vi skaffade varsitt litet kort förra gången det var rea, o då var det 20%, fatta nu när det är 50%! Det är så det är fjärilar i magen! Ojojoj vad jag ska shoppa!!! :)

Nu gäller det bara att det går bra för mig på arbetsintervjuerna, så att jag slipper ha dåligt samvete över mitt shoppande!
Någon som är sugen på att shoppa lite sexiga undies med mig?! ;)



Återigen vill jag bara påpeka att jag tror hela den här krisen är uppblåst och förstorad, hitills har jag bara märkt fördelar!!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer