Fredag på 60

Kom tillbaka för ett tag sen, blev en väldigt lyckad fika. Enda nackdelen var att det var så sjukt mycket folk där, halva sthlms ungdomar under 18 satt ju o pimpla lattes! Helt stört vad mycket folk det var! Men utöver det, riktigt trevligt! Vi fick höra det senaste från kontoret o lite annat skvaller, dock hade jag förväntat mig lite mer smaskigheter från kontoret nu när dom fått påökning med fyra grabbar, men det hade inte hänt överdrivet mycket sen jag o Owe lämnade kontoret! Enda negativa var att Chefen gett en av mina Blivande kunder till en tjej som arbetat där knappt en månad, riktigt irriteranade med tanke på att jag ville ge alla sådana företag till min kull! Men men, inget jag kan göra åt!
Men jag måste medge att det kändes väldigt bra att höra att det inte alls är lika trevligt o samma roliga stämning som det var när vi var kvar, nu är det helt annan miljö på kontoret. Skadeglädje eller inte, det kändes bra iaf! :)

Owe o Robin - mina små PG´are!


puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
josefine

gulle ni!