Friday and I´m in Love!

Som sagt, fredagskväll och jag sitter hemma! Borde kanske vara deppig, men nepp, det känns stabilt och jag är inte ett dugg sugen på utgång! Det som lyser upp min vardag just nu är umgås med älsklingen, fika med tjejerna, filmkvällar och andra mysiga saker. Krogen o liknande ting gör mig bara avtänd just nu!
Fast jag saknar älsklingen lite, även fast vi sågs för mindre än 12h sen. Just nu sitter han o gibbar, från 21-09! Herre gud är allt jag kan säga! Fascinerande på nått vis, även om jag inte riktigt förstår det.

Funderar på ta ett bad, men tror inte man får det efter klockan 22, har för mig att någon sagt det till mig någon gång. Så istället ska jag börja på någon av Katerina Janouch böcker ur 69-serien! Hon har hitills släppt två: 69 sexiga lekar och 69 sexiga tips! Hon berättade även för mig nere i Göteborg att hon just nu håller på o skriver på en tredje i den serien. Väntar med spänning! Jag ska även försöka bli klar med GG-boken, har tröttnat lite på den serien just nu. Blev lite för mycket med 3 böcker på raken. Nästa bok ska bli en lite mer seriös.

ps. jag saknar dig<3

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer