Friday and I´m in love<3

Natti är på väg o vi ska äta lunch på en av söders riktiga pärlor - Health Bar. Nej, det är inte värsta hälsorestaurangen med algte, örtkryddad tofu, kaninmat o annat osmakligt. Nej nej, det här är riktigt bra mat. Min favorit, som jag äter 9 av 10 gr är deras rätt med räkor! Så god! Natti tar också samma sak varje gång, hon är helt såld på deras räksallad med glasnudlar! Så det ska bli riktigt gott med lunch snart. Tårtan från igår var riktigt god, men tog slut för snabbt.

Fick mitt lönebesked idag från förra jobbet, och kan med sprudlande glädje meddela att dom räknat fel, och till min stora fördel! Så det blev rejält mer klirr i kassan än vad jag hade tänkt mig! Nu blir det shopping i eftermiddag!

Åh jag är så lycklig o glad! Hade världens bästa morgon med älsklingen. Han gick upp o var ute o övningskörde en timme, sen njöt vi bara av varandra i flera timmar. Finns ingen som får mig att må såhär<3 Har nästan konstant den varma känslan i magen, o det känns underbart<3 Så trots att himlen utanför är grå som asfalten, lyser jag rosa.

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer