godnatt sötos :)

Klockan är inte ens elva, det är lördag och jag ska snart krypa till kojs! Är helt mosig o känner hur mycket min kropp behöver sömn. Måste få någon form av normal dygnsrytm samt bli piggare. Sitter i dagens köp, min nya rosa pyjamas och jag älskar den! Garanterat månadens bästa köp! Bild kommer upp senare.
Ska fortsätta läsa på min två 69-böcker, riktigt bra hitills och dom är så grymt snyggt gjorda. Två nya favoriter bland mina sexböcker<3 recensionerna kommer upp senare, hann inte klart med dom idag!

Imorrn är det HT-träff som står på agendan. Första gången på väldigt länge som jag tror alla samlas, tror det kan bli bra! Ska iaf bli mysigt o trevligt med en dag fylld med skratt, Gossip Girl o massa gott att äta! Ser mycket fram emot det<3

ps. jag saknar min älskling väldigt mycket<3

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Sofia

Sv: Haha tjaa, kan man tycka. Men tur i oturen så har jag godislöfte... :/

Så inget godis blir det för mig :P

Kram

ellen

visst är det skönt kravlöst att kunna lägga sig hur tidigt man vill en lördagskväll? :-)

Hoppas ni tjejer får det kul idag söndag. Jag träffas gärna någongång nästa vecka!



Här får du en liten present från mig, http://www.bakemyday.se :-) <3