Hallelujaaah!!

Känner mig som Gustav Svensson - Rättvisans riddare ska segra!! Kanske en aningens överdrivet, men jag har iaf en väldigt potentiell kund på G! Eller dom har bestämt sig för att beställa och nu ska hon bara räkna ihop det exakta antalet, men det är minst 120!! Och jag svävar på som små moln!!
Pjuuh, det känns så skönt att ens skinn är lite mer räddat för ett tag framöver! Nu är det jag som ska köra järnet framöver!!

Owe, one million to go!! ;)

ps. lillasyster rinde nyss och jag ska äta middag med sötparet ikväll! Ska bli så mysigt och jag ser sjukt mycket fram emot denna kväll! Först middag och sen blir det en mysig filmkväll med hela gänget!! Ååhh vad jag längtar<3

puss puss//en lycklig caro<3

2 kommentarer
josefine

ABSOLUT! en miljon, woho! nu kör vi :) och grattis gumman! gud vad skönt för dej.

caro

Nu jävlar i min lilla låda är det banne mig inte långt kvar till en miljon! :D



TACK, det känns så sjukt skönt! :D wohoo!!



kramar!!