hemma hos älskling<3

Efter en väldigt snabb och pinsam visit på webbhallen på sveavägen åkte jag direkt hem till älsklingen! Efter att ha skämt ut mig mig rejält så slutade det med att jag istället beställde hem presenten, blev enklast och minst pinsammasjagt för oss alla då.
Nej, det är inte någon sexleksak som jag ska ge älsklingen, även om det kan verka så! För om det är något jag älskar så är det att gå i sexbutiker, och jag blir aldrig generad över något därinne! Sådana butiker kan jag utan problem knalla omkring i i flera timmar :) 
Utan älsklingens julklapp är någon ny version av wow, och som världens bästa flickvän ska sötisen få detta spel förbokat och levererat direkt när det kommer ut i butiken! Dock med ett löfte om att han inte ska spela dag och natt den första tiden, samt få tid över till att träffa mig! :)

Nu gnäller älsklingen, på att jag alltid snor datorn och ska blogga såfort han spelat klart! Så nu ska vi bädda ner oss, kika på One Three Hill! Ska bli riktigt mysigt<3 
En av de absolut bästa grejerna med sötnos är att vi har lika smak när det kommer till filmer och serier, vilket gör att det nästan alltid blir bra och mysiga saker vi ser på :) <3
 
du är bäst älskling, du får mig att må bra och gör mig hel! När allt är åt helvete och lite till, så känns allting alltid phucking underbart så fort jag får träffa dig<3

jag älskar dig mest<3


puss puss//caro<3
0 kommentarer