intervjun avklarad!

Intervjun ägde rum i ett ganska litet o halvskitit kök bakom butiken. Tanten som intervjuade mig var liten och söt, vi kom bra överrens! Det tog ca 20 min o allt flöt på bra. Jag pratade på och försökte svara så bra som möjligt på alla frågor! Jag tror det gick bra, för jag ska dit på torsdag och provjobba!! =) från klockan 10 och framåt, och så får vi se hur det går sa hon! Typ som en liten test för att se hur jag fungerar i butiken! Woho! Jag är säker på att det kommer gå skitbra! Så håll tummarna för mig nu! :)

Nu sitter jag hemma hos Lillasyster o myser. Vi ska se massa trevliga filmer o ha det mysigt! :) vi två + lilla Roxy! En helt underbar måndag med andra ord. Ignorerar att jag ska vara på pappas firma imorrn klockan 06.30!

ps. jag saknar dig min älskade tönt, även fast du för tillfället är sämst på att svara på mina sms<3 

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Sofia

Sv: Tack så mycket ^^

Kram

bellisima.webblogg.se

sv: Tack söta!