It´s Friday and I´m in love!

Fredag fredag fredag! Veckans bästa dag, inte sant?! Är på ett sprudlande humör fortfarande! Även fast solen inte skiner så fortsätter jag att skina! Vet inte vart energin kommer ifrån, inte från kontorets kaffe iaf... Hitills har jag druckit tre koppar, och klockan är inte ens 12! Owe, jag har kommit på att om man har i väldigt mycket mjölk så smakar det inte lika mycket sump och gamla strumpor! Dock är det fisljummet, men det går ner iaf! Istället klunkar jag nu Estniskt blåbärste, som i vanliga fall är asgott! Men jag provade att ha i lite mjölk, såndär som håller i flera månader, och nu smakar teet tjock gräddsås som man har till söndagsstek hemma hos Mormor. Inte det godaste det heller, men det går ner iaf!

Det är fredag, och inget kan förstöra mitt humör, tom kunderna känns mottagliga och timmarna flyter på! Har även lovat mig själv att jag ska få en liten present av mig själv när dagen nått sitt slut, för att jag är en sån jävla kämpe och stretar på på jobbet! Det gäller att pigga upp sig själv, dagen blir lite lättare att hantera då! Funderar starkt på att köpa någon av Hanky Pankys nyreleaseade trosor, förmodligen blir det ett par vinröda! Känns sådär höstigt sexigt!

Kvällens planer består av antingen myskväll med älskligen, inte helt spikat ännu men kanske kanske, (som jag stenhårt håller tummarna för då jag saknar min lilla cupcake som satan<3), eller så blir det en skön hemmakväll ensam på soffan med sushi, tv, bra böcker och Mamma Mia the Soundtrack! Även om jag verkligen älskar sådana kvällar med mig själv, så brukar det ofta resultera i att jag knoppar in runt 9,så då hinner jag inte njuta så mycket av det.

Hoppas ni alla därute har en riktigt bra fredag!!

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
Anonym

Taack babe :D blev jätte nööjd!!!!

haha bra bra :p ;) asso ja kan ju kolla lite, men kan inte lova ngt alls..

josefine

haha, kaffet på kontoret är ett återkommande samtalsämne :) tack för tipset! jag hade förmodligen i för lite mjölk nyss då, för det smakade verkligen snusk.



men vad sjutton. det är fredag och om typ tre timmar är det fredagsöl. wohoooooo!

caro

Alltid lika spännande och intressant att prata om! :) haha! Så lite så, men ta inte av den där mjölken som håller i 17år, för den smakar också skumt! =/



absolut! och efter det är det helg!! :) woho!!



kramar!!