jag, en hurtbulle?

Jag känner att jag är sugen på att lära mig någon form av sport, el iaf hitta något som jag inte tröttnar på efter tre gånger och som jag kan tycka om att göra samtidigt som jag får lite träning! Iofs ska jag och Lillasyster börja träna Pilates och Yoga hemma minst en gång i veckan, något som jag föreslår börjar redan till veckan?! Men förutom det är det inte mycket som sker. Efter mycket tänkande kom jag fram till det självklara, jag kan börja träna med Älskling, och eftersom han är gammalt tennisproffs, vore ju den sporten det självklara!
Skickade direkt iväg ett sms om min briljanta plan:

C - Hej älskling! Jag är astaggad på att spela Tennis! Jag tror vi skulle passa skitbra ihop ute på planen! Så vad säger du?! Puss puss
L - Men du blir ju bara sur<3 :)

Så mycket fick man för den briljanta planen... Men jag är inte den som ger mig, har förslagit att vi kan prova på Badminton istället, som borde vara tennis i light-form! Hitills har svar uteblivit...


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer