jag, en masjävel?

Igår när vi kikade på Masjävlar, så påpekade älsklingen gång på gång hur lik jag var dom i Masjävlarna! Även fast jag gång på gång påpekade tillbaka att filmen utspelade sig i Dalarna, och min släkt kommer från Norrland, så gick det liksom inte in i min sötnos huvud :) Så enligt honom är jag en liten same som beter mig som människorna i Masjävlar! Är han inte charmig min sötnos?! ;) Ska försöka leta fram min gamla same-mössa jag hade som barn, den borde nog fortfarande passa på mitt lilla huvud :)

L - Haha, det där är ju typ du!
C - Men dom är ju från Dalarna, min släkt kommer ju från Norrland!
L - Men det är ju typ samma sak.
C - Det är det väll inte?
L - Joho, det är typ du, fast då måste ni vara värre! Jag lovar att era släktfester går till på exakt samma sätt!


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer