Jag har en fuldag!

Himlen är ful, vädret är fult, söder är fult - inte konstigt att man bara följer med strömmen, vilket resulterar i en fuldag! Usch vad jag hatar dessa dagar, man vet inte vad man ska göra för att fulheten ska gå över. Men istället för att gräva ner mig ska jag göra allt för att motverka denna dag. Ska börja med att prova min nya pilatesdvd med tillhörande boll o matta som jag fick av syster! Även om jag inte är så duktig o lika vig som dockorna på tvn, kommer jag säkert få ett gott skratt åt mig själv! :)
Sen ska jag ta ett långt bad med massa bubblor, ansiktsmask, hårinpackning o sen måla naglarna i något snyggt och höstigt! Kommer säkert kunna underhålla mig själv i flera timmar på detta sätt. Breakfast at Tiffanys, som jag lånade av Madde igår ska jag också hinna se idag! Riktigt efterlängtat!


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer