Jävla drömfångare!

Sov som ett litet barn hela natten, vaknade dock en gång och fick för mig att det var demontimman, dvs den riktiga spöktimman. Blev så rädd av tanken att jag somnade om efter en liten stund. Vaknade sen gråtfärdig o genomsvettig efter världens hemskaste mardröm. Min jävla drömfångare fungerar ju inte! Syftet med den är ju att den ska just fånga upp mardrömmar, så att man slipper dom. Har inte haft en på flera månader, men inatt hade jag en! Usch usch, men jag har berättat den för älskling, så nu kan den inte slå igenom :)

Frågan är om det har att göra med att Drömfångaren inte sitter precis ovanför huvudet, utan lite mer snett. Det kanske påverkar o gör så att vissa drömmar liksom slinker igenom och gör så att jag drömmer dom?! Eller jag vet inte, om det finns någon som har lite mer koll på drömfångare o mardrömmar är den personen välkommen att höra av sig till mig!




Nu ska jag göra mig iordning o sen kommer recensionerna upp på Katerina Janouch två 69-böcker upp!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer