juletider nalkas!

Just nu sitter jag o lyssnar på  Whams version av "Last Christmas", det var helt blankt i huvudet, o just den låten var den första som dök upp! Den är så mysig o man blir så varm i kroppen av att höra den, så då spelar det ingen roll att det är två månader kvar till jul! Enligt mig kan man lyssna på jullåtar i princip vilken tid på året!
Haha det gjorde jag även första gången älsklingen skulle hem till mig, det var mitten av septemper, jag bodde i aspudden och jag hade Absolut Christmas på högsta volym och med fönstret öppet, vilket innebar att hela gågatan kunde höra just mitt musikval! Älsklingen kom upp ur tuben, hör jullåtarna o undrar vad det är för ställe han kommit till, för att sen inse att det är lilla jag som lyssnar på jullåtar! :) är det inte kärlek så säg?!<3

Snart ska han iväg o äta pizzabuffe med nördarna, jag ska hem o äta upp en tårtbit min kära mor sparat åt mig! Sen är planerna att jag ska in till stan o fynda! Har försökt få tag på Natti ett tag nu, känner för sällskap!
Det ska även ske något stort, jag ska inhandla vår första grej från vår måste-ha-lista! Något gemensamt som inte är godis eller annat ätbart! Väldigt stort!!

Helgen blir lugn, ikväll ska jag bara vara med älsklingen, han ska kirra något med någon gubbe på io, men efter det ska vi ses! Utöver det ska jag söka lite jobb, ha släktmiddag, hämta skor på vinden o annat trevligt. Samt baka, jag är så sjukt baksugen! Får se vad det blir för gott :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer