kära lillasyster!

Nu spelar dom den där låten på radio igen, den som du visste vilken det var medan alla andra inte hade någon aning! Saknar dig som satan min lilla cupcake! Men nu framöver så kommer vi ju få hur mycket tid som helst att umgås, och jag längtar väldigt mycket!! Så hälsa skruttisen att jag kommer komma och i princip bo hos er några dagar i veckan! :) hihi! Har vi extra tur får jag även med mig älsklingen, så blir det ännu trevligare och mysigare! Åh va mysigt!<3
Nästa vecka är det vi som går ut på stan och kirrar massa arbeten och sånt, ska bli riktigt trevligt faktiskt :)


Längtar till söndag då jag kommer till ditt arbete och så äter vi lite lunch och fyndar ljusstakar! :) Ska bli väldigt trevligt!


älskar dig lillasyster<3 :)


 

puss puss// en lycklig caro<3
0 kommentarer