Kära tomten!

Idag är det ju den 18, vilket innebär att det är endast 6 dagar o 2 månader kvar till julafton! Även om jag är en riktig julälskare, så hatar jag verkligen julafton. Men det hindrar ju mig inte från att göra en liten önskelista!
Kära Tomten, i år önskar jag mig detta:

  • En resa med älskligen<3
  • En privat Sushi-kock som är tillgänglig 24/7
  • En egen nyckel till Chokladfabriken
  • En egen Make Up Store-butik
  • Fri tillgång till böcker + ett eget bibliotek med egen lönndörr!
  • Resa till till London med tjejerna<3
  • Moderaterna avgår och avsäjer sig all form av yttrande
  • Kungen abdikerar och att Sverige blir helt demokratiskt styrt
  • En resa med Syster till Thailand :)
  • Att Obama o Clinton avbryter valet o att Dixie Chicks tar över!
  • Demokratiskt o rött styre i Sverige
  • En personlig barista med Varm choklad som specialitet :)
  • Att Sexologi blir ett ämne på Stockholms universitet
  • Obligatorisk och bra sexualundervisning för alla ungdomar!
  • Att Dödsstraff införs!
  • En uppdatering av Svea Rikes Lag
  • Begränsat utbud av Hany Pankys och lyxiga underkläder!
  • Snö som ligger kvar under hela dec-jan, men som ej är halkbar!
  • En resa till New York med älsklingen<3

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Cookie - Alexandra, KAKHUSET

Haha, jag ska också börja tänka ut min julklappslista! :D ..

Cookie - Alexandra, KAKHUSET

Vill du också bli advokat? :)