Kvällen fortskrider!

Kvällen är igång, snackset är uppätet och nu övergår vi till bara drinkar! Snart ska vi bege oss, eller om ca en timme! Klänningen är på, läpparna är plumpade och sminket är på plats! Det här ser ut att bli en riktigt bra kväll! Hoppas jag har rätt! :) hahaha! Nu ska jag dricka lite mer drinkar, syrran och sanna dricker Malibu and Orange juice medan jag håller mig till gamla klassikern, redbull o vodka! Jag betackar mig när det kommer till denna drink! Usch usch!

Pufflis, det var absolut inte dig jag menade i förra inlägget! Som den otroligt mogna kvinna jag är så var jag lite putt över att vissa människor var sega på att pallra sig hit! Därmed förra inlägget!

Så det var inte dig jag menade! Dock kommer jag sakna dig ikväll, men jag hoppas du får kul på ditt håll o jag på mitt håll! Nästa gång kör vi tillsammans! ;) 

nu kom det folk!! tjingeling!!!

ps. sanna hälsar!! :) o resten med! 

jag saknar dig älskling<3

puss puss//en lycklig caro<3 

1 kommentar
Anonym

va bra :p <3 hoppas ni hade kul!!