kvällens sista bekännelse

Fasen, ja, jag är största tönten. Men jag saknar dig redan. Spelar liksom ingen roll om vi ses 24/7 och sen tar en yttepytte-paus på en dag, jag hinner redan längta ihjäl mig efter dig. Nu sågs vi senast igår, och vi har pratat i telefon flera gånger idag, och jag känner nu när jag ska sova att jag saknar dig, som vanligt<3
Men det är väll sån jag är, är det någon jag tycker om/älskar supermycket, så vill jag vara nära den människan och när jag inte är det så saknar jag den. Och nu saknar jag dig!<3 älskar dig Rambo:) <3


Where you are the one, the one,
That lies close to me.
Whispers, "Hello,
I miss you quite terribly."
I fell in love, in love,
With you suddenly.
Now there's no place else,
I could be, but,
Here in your arms.

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer