liten mini-plan avslöjas...

Fast ändå inte fullt ut. Men att det är något stort på G det är iaf en sak som är säker. Men inte värsta stora grejen, jag är inte på smällen el något sådant stort! Utan det här handlar snarare mest om mig själv, och lite saker jag står inför. Som det ser ut nu kommer det hela ske på torsdag, men jag ska börja med en del av planen redan imorrn kväll med älskling! Själva grejen kanske inte är så stor, men vad som händer därefter är desto större! Jag borde kanske vara förstörd el ledsen, men njaa, det känns mest som jag är en rosa duva instängd i en stor bur och jag vet att om bara ett litet tag kommer någon öppna grinden så att jag får bli fri!
Väldigt fin metafor som jag kommit på alldeles själv! För er som inte är allt för sega förstår nog direkt vad det handlar om, för er andra så kan jag meddela att fler vackra metaforer kommer att kläckas under denna vecka!

ps. owe, min lilla duva, vi flyger tillsammans! :) hahaha!

puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
josefine

vi flyger iväg och flaxar iväg sådär svävande vackert. fria som bara fåglar kan vara!



<3

caro

låter som en väldigt vacker och poetisk plan! + att vi slipper det äckliga kaffet! ;)



<3

Alina

Ha en trevlig kväll! :)