lovely sunday!


Lagade godaste middag till mig o mamma, pasta med en sås bestående av stekt bacon o creme fraigh med chili o paprika-smak! Supergott o väldigt enkelt!
Nu ska jag bara plocka ihop det sista o sen bege mig till centralen där jag ska möta upp älsklingen innan vi åker hem till honom! Har packat ner lite nödvändigheter till vår egen-dag imorgon som; de två senaste numrena av VeckoRevyn, senaste SOLO, Katerina Janouch två 69-böcker (recenssion kommer på dom senare ;) ) samt en påse godis! Kan behöva något mer under en heldag med sin älskling? Tror inte det!

Älskar den mannen så mycket, ojoj, trodde aldrig jag kunde vara så här lycklig! Men det är denna person som får mitt hjärta att slå extra hårt, som gör mina kinder rosiga och fyller mitt blod med sockerdricka! Älskar dig<3

puss puss//en lycklig caro<3

3 kommentarer
Bella

Svar: jaa verkligen. Smart! Är det så man ska göra för att slippa 7års olycka. har du gjort så? haha! ha en bra dg!

em saknar ht

jusste hahha, skicka ett sms till dig igår, men du har ju ingen mobil för tillfället.. inte undra på att man inte fick något svar.. men det ja skrev var iallafall att jag är ju ledig en vecka nu, och jag har pratat med tjejerna och vi tänkte väl ta en fika någondag här i veckan, och kanske en myskväll om det passar :) pussssar<3

Jennifer

Vinn ett presentkort på Gina Tricot värt 3000kr i min blogg, det får du bara inte missa ! :)