make up store ikväll!

Jag är så taggad, om lite mindre än 2 timmar så är det dags för Spa-kväll hos Make Up Store här på götgatsbacken. Då jag fortfarande är med på deras mailinglista får jag lite trevliga erbjudanden då och då, så nu är det klubbkväll jag ska på. Jag ska även ta med mig Natti, Phia o Nicole. Egentligen skulle min kära wannabe-svärmor följa med, men hon blev tyvärr sjuk =/, men ska se till att hitta något trevligt som piggar upp lite! :)
Det ska bli så trevligt. Senast jag var på det var förra året med syrran, men i år är det jag som kirrat det hela. Dom ska ha en liten visning av olika produkter, lite dricka o snacks o sminkmingel! Åh jag är så taggad! Jag håller tummarna så hårt för att jag ska vinna något litet pris i år!

Imorgon är det ännu en klubbkväll hos Make Up Store, men det ska dom istället visa sin nya stil Whisper. Då ska jag ta med mig min kära prinsessa Ellen o syster. Ska bli riktigt trevligt det med!

Någon mer än jag som dyrkar denna underbara butik?!



puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer