mamma mia!

Femte gången som jag sett denna underbara film! Nu tillsammans med mina älsklingar i Nattis gigantiska säng i Aspis! Middagen var från La Favorita, som avnjöts i sängen medan vi beundrade Princess, deras söta lilla dyrgrip! Ja, det är mycket pengar, sjukt mycket pengar, men när man känner på pälsen och klapper sötnosen, ja, det är nästan så att jag förstår!

Dagen hos pappa gick bra, lite segt men jag fick mycket gjort. Räknar med sjukt mycket träningsverk efter allt sågande. Min pappa är plåtslagare, och jag roade mig med att såga ved! Känns lite konstigt, men det är pengar!

Kan även meddela att jag har ännu en intervju för ett intressant jobb vecka 46, o dom är väldigt intresserad! + att om jag har tur, och jag ber till gudarna att dom vill ha mig, men jag har gått vidare i en grupp ansökande som butikssäljare i en sexbutik!! Håll tummarna allihopa, för det är vad jag verkligen vill!! Åh, mailade båda förrut och nu håller jag tummarna för att jag får positiva svar från båda imorgon!

Natten ska jag tillbringa hemma hos lillasyster, på världens skönaste soffa! Imorrn blir det lite mer jobbsökande, mer uppdateringar och en mysig fika med min Prinsessa!<3

ps. veckans bästa timmar tillbringades i dina armar älskling, helt underbart och jag längtar sjukt tills vi ses nästa gång<3 helt galet lycklig med dig!!

puss puss//en lycklig caro<3
 
2 kommentarer
Anonym

jag måste säga att filmen vvar så otroligt bra!! ska kolla på den en massa gånger när ja får tillbaka den! :D puusssaaaaaar<3

Trixie

Bloggen uppe igen, tänkte att du ville veta =p