mellan två jobb.

Har precis skickat iväg en liten till jobbansökan, var en väldigt trevlig man som ringde förrut idag och ville att jag skulle skicka in mitt cv. Han hade gått igenom alla samtal o tyckte att mitt lät bra... Jag kan inte låta bli att undra hur de "dåliga samtalen" lät, med tanke på att mitt lät såhär: "piiiip - Eeh, hej! Mitt namn är ----- och jag ringer om jobbet hos er som jag läste i dagens city. Eeeh, men ni kan nå mig på ----! Tack och hej då!"
Jag undrar hur dom som inte gick vidare, hur deras samtal lät?!

Nu ska jag roa mig ett tag genom att skicka in lite fler ansökningar till jobb. Har även en till intervju inbokad under 46, som verkar väldigt lovande! Nervositeten inför imorrn har ännu inte kommit. Men jag menar, vad kan vara det värsta som sker? Att jag misslyckas o inte får jobbet.. Typ det.

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer