min lördag, igen!

Jag tycker inte om hösten, är alldeles för trött o seg. Måste göra något åt detta och det börjar redan på måndag. Mer regelbunden träning + strikt godislöfte på vardagarna. Om jag lyckas hålla det i en månad så ska jag få en present av älskling, helst Hanky Pankys eller en middag! Vi har inte riktigt kommit överrens om detta ännu, men jag tycker att det borde jag väll ändå vara värd efter denna uppoffring?! Resultat kommer kontinuerligt...

Det är lördag, och det borde vara partaj - men det struntar jag i! Denna kväll ska gå i egots och lugnets tecken! Så jag ska börja med att ta ett långt bad, läsa senaste Fredag och Katerina Janouch två 69-böcker. Recension på dessa kommer förmodligen upp senare ikväll :)
Därefter ska jag bädda ner mig, se på film eller någon mysig serie o äta Ben&Jerrys! Förhoppningsvis prata lite med älsklingen också, om han nu är vaken o pratsugen!<3

Ser ut att bli en riktigt trevlig lördagskväll trots allt!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
SCAR

Svar: Kul att du gillade den! Köpte den förrförra vintern :)