min lördag<3

Middagsgästerna är här, vi ska snart äta förrät, min favorit - avokado med skagenröra! Finns inget godare!! Därefter, eller vid 7 ska jag kila här ifrån o träffa älsklingen som slutar jobbet. Jag ska hinna med att både gå till butiken o handla något gott till ikväll samt matcha in hans tunnelbana. Men det hinner jag nog.
Jag kan bara inte bestämma mig för vad jag är mest sugen på! Just nu velar jag mellan kinapuffar, eller Ben&Jerrys Phishfood! Om jag tar kinapuffarna kommer älsklingen vilja äta upp dom, men om jag däremot tar glassen, så får jag ha den ifred eftersom han inte är så förtjust i glass. Så det är lite svårt att välja. Kommer förmodligen bli båda, det är ju ändå lördag! :)

Ska bli så mysigt att träffa älsklingen, spelar ingen roll att vi har setts tre dar i rad nu, det är fortfarande lika underbart o vakna upp o veta att han är i min närhet o att jag när som helst kan krypa när o pussa på den jag älskar mest. Lika underbart att somna nära nära till hans trygga andetag. Finns inget bättre<3
puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer