min lördag/saknar dig

Jag har tråkigt! Riktigt tråkigt, typ som när man var 5 år, det var julafton o det var 78h kvar till Tomten kommer! Ungefär så tråkigt har jag nu!
Älsklingen har gibbat (spela dator i grupp på natten typ) o är död, vill inte ses nu. Emly o hennes tjejer ska ut, o jag var taggad, men inte längre. Tänkte gå på bio med någon, men det går ju bara dåliga filmer. Kan liksom inte gå o se SATC för tredje gången när dvdn släpps om en vecka, någon form av gräns måste jag ju ha! Och nu vet jag inte vad jag ska göra!

Jag saknar dig Jennie, min andra halva! Jag saknar dig så mycket att det gör ont! Det här var ultimata tillfället då ingen hade någon större energi för att göra något, men man vill ändå göra något. Så vi samlades hos någon, tog med oss godis o kakor, satte på en film och sen var kvällen perfekt! Jag somnade alltid efter 20min o vaknade lagom till eftertexterna.
Sånt saknar jag. Och jag saknar dig, oss, aspudden-genen samlade<3


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer