nya jobb på g!

Först gick det uppför, och sen hade jag en liten downperiod på några dagar, men jävlar i min lilla låda, nu är jag på G igen!
Igår ringde en liten man och frågade om jag fortfarande var intresserad, jag hade varit o lämnat min CV där förra veckan, o nu ville han ha mig på en intervju! Det lilla roliga i det hela är att det är en annan butik ur den kedja som jag provjobbade för i förra veckan! Vilket innebär att kommer ha ett stort försprång då jag redan kan alla maskiner, kassan o en del rutiner. + att dom har inte haft någon annons ute just nu, vilket innebär att jag av en ren slump råkade lämna in min CV o nu behöver dom någon!!
Så intervjun är ikväll, håll tummarna på att den här butiken tycker om mig! :)

Utöver det har jag även ett annat jobb på G. Fick mail från henne idag, och jag ska dit på intervju på fredag dag, gruppintervju mellan 14-16! Så det ska bli riktigt roligt! Jag hoppas bara att hon inte kommer ihåg mig så mycket, jag var nämligen där på en liten intervju som varade i över en timme hos henne i våras. Vi kom helt bort från standardfrågorna och började prata om helt andra saker!
Men jag håller tummarna för att det går bra där också! Det är på en stor cafékedja, som jag verkligen vill jobba på!


Så håll tummarna för mig allihop, jag orkar inte vara mellan två jobb längre!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer