onsdag.

Jag är totalspeedad! Drack först två koppar starkt kaffe innan jobbet, o sen en stor latte (som jag gjorde från scratch alldeles själv) o nu sitter jag på mammas kontor, och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag har hur mycket energi som helst o är helt speedad över att jag har ett jobb. Det spelar ingen roll att klockan ringde 05.55 o jag väckte älsklingen med frukost på sängen fast jag var lika pigg som en limpa, nu är jag pigg!

Försöker få tag på Lillasyster o Syrran, men ingen av dom behagar att svara. Har ett svagt minne av att syster arbetar till 14.00, o att lillasyster förmodligen ligger o sover. Men jag inget att göra, ska försöka läsa lite o inte störa mamma för mycket när hon arbetar.

Jag vill shoppa, eller mest bara gå runt o spankulera lite. Är väldigt sugen på att spana in Twilfits rea,o se vad jag ska skriva på min önskelista till Tomten/Älskling :) Samt spana in lite i förväg vad jag ska köpa på klubbkvällarna hos Make Up Store, då får man ju 20% rabatt också.

Ohh jag är så glad, och jag kan inte sitta stilla o jag är så lycklig :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer