öppna dörrar - nya möjligheter!

Har redan fått tillbaka min förlorade energi, vilket tog ca 28min. Men nu är jag på gång igen! Har precis sökt lite jobb, och nu ska jag bara göra mig iordning, sen ska jag över till mammas jobb, skriva ut en massa cv´s och sen ska jag ge mig ut på arbetsmarknaden igen! Känner mig riktigt taggad och känner på mig att det inte kommer dröja särskilt lång tid innan jag har ett nytt jobb.

De personer som gnäller om långkonjuktur, sämre tider, börskrasch, bla bla bla! Töntiga ursäkter för dom som inte orkar söka jobb. Riktigt guldläge för slackers helt enkelt. Äsch, så länge man låter sig överköras, så kommer ingenting att hända, men om man istället tar tag i det, så lär det gå framåt!

Nu ska jag iväg o vara lite nyttig och samtidigt protestera mot töntarna som tror att jordens undergång är nära, och på sätt slipper söka jobb!

ps. jag undrar när aliensarna landar?!

puss puss// en lycklig caro<3

2 kommentarer
Anonym

vad trevligt! funkar din lur nu?

vi tänkte imorgon ons runt kl 1, tror du att det fungerar för dig? Puss

Anonym

haha =) blev naveln iaf.. skall ta tungan direkt när det läkt =)

kram