oroligheter på jobbet...

Jadu, mötet gick ju inte sådär fullkomligt lysande! Ren lynchning är nog den bästa beskrivningen. Det var ord och inga visor. Jag har en vecka på mig att visa resultat! Annars så vet jag inte riktigt vad som händer.. Satan i gatan säger jag bara!

Jaja, det är väll bara att börja leta nya jobb då... Jättekul nu när arbetsmarknaden ser ut som den gör. Jamen med tanke på hur bäst jag är så kommer nog arbetena slåss om att få just mig till deras arbetsplats!


ps. tack älskling för världens sötaste och uppiggande sms! du är bäst<3

puss puss//en lycklig men stressad caro<3
3 kommentarer
Anonym

hahahah jaja, ja menar tv:n är det svårt att förstå?! tror man att ja menar ngt annat ? :o

caro

haha ja det är väll klart att jag trodde! ;) hahaha



btw, troru att du kan kirra jobb åt mig?! (A)



love<3

Anonym

asså¨caro haha du måste ju svara på kommentarerna i min blogg, annars vet ja ju inte om du svarar, lite svårt för mig att se, för ja läser ju inte dina kpommentarer..

jobb vart? på oriflame? ja vet inte, du får väl prova och söka :)