Pink sugar<3

Dopet var jättefint och barnet sockersött! Trevligt att träffa alla i släkten och det var skönt att inte en enda kotte frågade om vad jag gör nu för tiden! Vad svarar man på det?! - "Ehh jag hade ett helttidsjobb, men jag var för dålig, så jag sa upp mig o nu gör jag ingenting medan jag toksöker nya jobb!" Känns inte direkt som en hit! Så pjuuh att alla i släkten är mer intresserade av att äta än att umgås :)

Efter dopet åkte jag o Syster ut till Farsta där vi mötte upp Nicole efter ett tag. Jag spontan-shoppade en ny parfym, avb någon anledning tyckte jag att jag var värd den! + att den var felmärkt och därmed 70kr billigare + att jag fick en liten burk med hudlotion i samma smak. Parfymen heter Pink Sugar och doftar ljuvligt! Blandning av sockervadd och nybakta vaniljbullar! Gissa vem som kommer lukta godast i höst?!
Jag har även köpt en jättesöt pyjamas, vitt linne med små ljusrosa-rutiga shorts till! Samt ett par vita stickade knästrumpor! Dagens tema blev vitt och ljusrosa :)

Ett litet tips, nu när det är kris o kaos vad det gäller ekonomin, passa på att shoppa! Alla butiker har panikrea och säljer ut varor! Så passa på att fynda! ;)


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer