resultat - dagens arbetssökande:

En dag har snart gått, och jag har sökt en del jobb via ams, samt delat ut till en del intressanta butiker och affärer.

Dagens resultat:


- Såg Idol-Danny för andra gången på en vecka
- Blev total-dissad på ett ställe! Vilket självklart kommer innebära livstid smutskastning, bojkottning och baktalning på detta ställe! Njuter redan av min onda plan :)
- Pratat med en jättetrevlig kvinna, har redan börjat hoppas på att hon ringer någon dag!
- Lämnat ut 10 cv´s, men minns bara 9 ställen...
- Träffat Måns Zelmerlöws ljusblonda lillebror på en affär där jag sökte jobb!
- Chansat och pratat med rätt person på direkten
- Spanat ut en massa ställen till dit jag ska söka
- Lyckats kirra jobb som kommer ta minst 2 dagar, med start redan imorgon! :)
- Gick nästan in i en av mina favoriter - Shanti Roney!!
- Fick två böcker gratis! En som jag faktiskt tänkt att köpa, bara sådär!

På det stora hela är jag helt nöjd med dagens insats! + imorgon väntar en heldag med bara arbetssökning. Något som jag ser fram emot, måste bara fila lite på min presentation! Samt skriva några fler alternativa cv´s att ge beroende på vad för arbete jag söker. Nu ska jag söka på lite grejer på olika kedjor.

Håll Tummarna!

Inbillade mig att jag skulle få tur om jag hade på mig dessa :)
puss puss//en lycklig caro
0 kommentarer