seegt som sirap!

Chefen sköt upp mötet till i eftermiddag :O Så nu går jag runt med konstant magont och spännande huvudvärk som gör att huvudet känns som det ska sprängas! Sen har jag börjat inbilla mig själv att jag nog börjar bli lite sjuk, vilket gör att jag känner mig som värsta Möschlet! Inte för att jag är sjuk, bara något jag inbillat mig! Suck suck...
Så nu sitter jag mest och låtsasjobbar, ska även börja kirra lite småsaker som jag ändå kommer behöva göra sen! Fan, jag som bara ville ha det här mötet klart och sen kunde gå vidare! Men nej nej, nu ska man sitta här med ångest och inbilla sig sjukdomar =/
Usch vad jag känner mig liten och svag, hatar verkligen sånna dagar när det känns så! + att jag provade något nytt te, grönt te med ginsengsmak? Vem kommer på den kombon?! Skitäckligt var det iaf, men jag har inbillat mig att det är nyttigt så det är bara att surpla i sig!

Pratade nyss med älsklingen, saknar dig! Även om världen är grå och regnet öser ner så gör du så att det blir lite varmare och soligt, iaf hos mig :) önskar att jag kunde vara hos dig nu, skulle kunna göra vad som helst för att ligga nerbäddad i din säng tillsammans med dig och känna din närhet<3 ååh vad jag längtar efter dig sötnos! Skulle till och med kunna tänka mig att ligga och kika när du nördar, så då förstår du kanske hur mycket jag vill vara med dig<3

ps. 43min kvar tills jag har min lunchdejt med Owe! Det är tomt utan dig, just nu är det bara jag som dricker te och jag får gå själv till chipspåsen och äta upp smulorna. Lite sorligt om du förstår?! Jag ser sjukt mycket fram emot vår lunch<3 :)


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer